Big Bag

از جامبو بگ ها برای جابجایی محصولات پتروشیمی و بازیافتی از ضایعات پلاستیک مانند گرانول پلی اتیلن و پلی پروپیلن استفاده می شود
از جامبو بگ ها میتوان برای جایجایی محصولات پتروشیمی و گرانول پلاستیک پلی اتیلن جهت سهولت در امر حمل و نفل و بهینه سازی فضای انبار محصولات استفاده کرد.
از جامبو بگ ها میتوان برای جایجایی محصولات پتروشیمی و گرانول پلاستیک پلی اتیلن جهت سهولت در امر حمل و نفل و بهینه سازی فضای انبار محصولات استفاده کرد.

کیسه بزرگ پلاستیکی یا جامبو بگ big bag

عبارات مرتبط : کیسه بزرگ، کیسه بولکا، گونی بزرگ، کیسه جامبو، FIBC (ظرف متوسط انعطافپذیر برای مایعات)
دسته بندی :  بسته‌بندی

توضیح :

جامبو بگ ها کیسه های پلاستیکی معمولاً محصولات سبک و با وزن کمی هستند ، اما حجم زیادی را به خود اختصاص می دهند. این محصولات پلاستیکی می توانند به صورت گرانول پلاستیک یا میکرونیزه و … باشند.برای سهولت جابجایی و ذخیره‌سازی پلاستیک و گرانول پلاستیک بازیافت ‌شده کیسه ‌های بزرگ پلاستیکی یا جامبو بگ از پلی پروپیلن بافته شده مورد استفاده قرار می­گیرد.

اکثر جامبو بگ ها پس از پر کردن شکل اولیه خود را حفظ میکنند و این امر باعث سهولت حمل و هم فضای ذخیره سازی محصولات را بهینه می کند.

طیف گسترده ای از شرکت ها مانند صنایع پتروشیمی  و از جمله شرکت هایی که در زمینه بازیافت ضایعات پلاستیک فعالیت می کنند بخاطر این ویژگی های جامبو بگ ها علاقه مند به استفاده از آنها می باشند.

گرانول پلی اتیلن سبک، گرانول پلی اتیلن سنگین، پلی استایرن ، پلی پروپیلن ، گرانول پی وی سی ، پودرهای پلاستیکی ، پلاستیک زمینی ، پوسته های پلاستیکی ، PET ، HDPE ، گرانولهای لاستیکی ، پودرهای لاستیکی.

اندازه‌های بزرگ 90 در 90 در 190 سانتی‌متر هستند که می‌توانند 1/5 تن را تحمل کنند. اندازه‌های کوچکتر نیز موجود هستند. کیسه‌های بزرگ گستره‌ای از کاربردها را دارند که عبارتند از مواد شیمیایی، مواد ساخت و ساز، غذا و غیره.

 

پست های مرتبط

دیدگاه خود بنویسید