اخبار پلاستیک ضایعات پلاستیک گارانتی پلاستیک گرانول پلاستیک

۱۱.۸ هزار تن فرآورده و محصولات پلاستیکی از چهارمحال و بختیاری صادر شد

صادرات ضایعات و گرانول پلاستیک

فروش ویژه گرانول پلاستیک

۱۱.۸ هزار تن فرآورده و محصولات پلاستیکی از چهارمحال و بختیاری صادر شد.

شهرکرد- ایرنا -معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از صادرات ۱۱هزارو ۸۰۰ تن انواع محصولات مصنوعات پلاستیکی از این استان به کشورهای آسیایی و اروپایی در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، محمدکاظم منزوی ،میزان تولید سالانه مصنوعات پلاستیکی در شهرک صنعتی مرکز این استان را افزون بر ۱۴ هزار تن عنوان کرد. 

وی اظهار داشت:با گزارش ثبت سفارش انجام شده، اکنون ۸۰درصد از تولیدات این نوع از محصولات به کشورهای عراق، کویت، لبنان، رومانی و سوئد صادر می‌شود.

به گفته وی، مصنوعات ضایعات پلاستیک تولیدی این استان در قالب انواع سفره، پاکت زیپ‌دار، دستکش، کیسه‌های فریز و زباله مرغوب است که بخش عمده‌ای از آن از سوی بازرگانان کشورهای یاد شده ثبت سفارش داشت شده است.
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: کارخانه تولید مصنوعات پلاستیکی از سال ۱۳۷۰ در شهرک صنعتی شهرکرد به مساحت ۴ هزار مترمربع راه‌اندازی شد و هم‌اکنون بزرگترین واحد مصنوعات پلاستیکی این استان است.
منزوی ادامه داد:۱۵۰ کارگر در این واحد مشغول به کار هستند و با ابتکار عمل توانسته‌اند از ۲۸ سال پیش تاکنون تمام دستگاه‌های موجود در ۴۰ خط تولیدی را تعمیر، بازسازی و بهینه‌سازی کنند.
وی تاکید کرد: این واحد تولیدی سالانه ۱۰ هزار تن گرانول ضایعات پلاستیک پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) را مصرف می‌کند و با اجرای طرح توسعه این واحد تولیدی در سال “جهش تولید “، امید است زمینه اشتغال در صنعت مصنوعات ضایعات پلاستیک استان به بیش از ۳هزار نفر برسد.

به گفته وی، سرمایه‌گذاری در صنعت پلاستیک و پلیمر با شیوه‌های نوآورانه و مبتکرانه در محصولات جدید با تکیه بر مواد اولیه تولید شده داخلی پتروشیمی‌های کشور، یکی از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خوب این استان است.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی در چهارمحال و بختیاری فعال است که حدود ۱۴ هزار خانوار معادل ۴۵ هزار نفر از جمعیت استان در این شهرک‌های صنعتی مشغول کار هستند.

آدرس تلگرام گارانتی پلاستیک

پست های مرتبط

دیدگاه خود بنویسید