اخبار پلاستیک ضایعات پلاستیک گارانتی پلاستیک گرانول پلاستیک

اجرای پنج طرح بزرگ سرمایه گذاری خارجی در فارس

گرانول پلی اتیلن ضایعات گارانتی پلاستیک

فروش ویژه گرانول پلاستیک

با حضور سرمایه گذاران خارجی؛

سرمایه گذارانی از کشور‌های چین، بلژیک و آمریکا آماده سرمایه گذاری در استان فارس هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بابک دایی مدیر کل امور اقتصادی و دارایی فارس گفت: این سرمایه گذاران در طرح‌های تامین انرژی خورشیدی، فرآوری مواد پتروشیمی و ایجاد زیرساخت‌های حوزه سلامت سرمایه گذاری می‌کنند.

وی افزود: سه طرح در حوزه تولید انرژی خورشید‌ی با سرمایه گذاران چینی، یک طرح فرآوری مواد پتروشیمی به سرمایه گذاران کشور بلژیک و یک طرح در حوزه بهداشت و درمان به سرمایه گذاران ایرانی – آمریکایی ارائه شده است.

دایی اضافه کرد: چینی‌ها در نیروگاه خورشید‌ی ۱۰ مگاواتی پاسارگاد حدود ۸ و نیم میلیون دلار و در کارخانه تولید گرانول پلاستیک و مواد بازیافتی از ضایعات پلاستیک مانند گرانول پلی اتیلن و پلی پروپیلن در آباده ۵۰۰ هزار دلار و همچنین در نیروگاه خورشید‌ی ۱۰ مگاواتی در لارستان حدود ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری می‌کنند.

وی اظهار کرد : نیروگاه خورشید‌ی پنج مگاواتی در قیر و کارزین نیز با سرمایه‌گذاری ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار دلاری بلژیکی‌ها احداث خواهد شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس گفت: یک ایرانی مقیم آمریکا هم با ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار، درمانگاه ژنتیکی در شیراز ساخته و در حال تکمیل مراحل پایانی است.

آدرس تلگرام گارانتی پلاستیک

پست های مرتبط

دیدگاه خود بنویسید