اخبار پلاستیک گارانتی پلاستیک گرانول پلاستیک

توان تولید سالانه 300 هزارتن گرانول پلی اتیلن سبك و سنگین در پتروشیمی لرستان

پالایشگاه لرستان گرانول پلی اتیلن

فروش ویژه گرانول پلاستیک

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: مجتمع دردست ساخت پتروشیمی لرستان توان تولید سالانه 300 هزار تن گرانول پلی اتیلن سبك و سنگین را دارد.

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛

حجت اله بیرانوند افزود: عملیاتی شدن طرح های پتروشیمی و راه آهن در استان لرستان اقدامی موثر و ویژه در راستای شتاب بخشی به روند توسعه استان است كه با به بهره برداری رسیدن آنها یكی از آرزوی دیرینه مردم لرستان محقق خواهد شد.

وی با اشاره به نقش مهم و محوری استاندار لرستان در محقق شدن این طرح ها، اظهار داشت: دكتر دهمرده همچنین با نظارت دقیق بر روند اجرای طرح پتروشیمی لرستان، تلاش گسترده ای را برای تسریع در عملیات اجرا و تكمیل آن انجام می دهند.

بیرانوند گفت: برگزاری جلسات كارشناسی و زمینه سازی برای تامین نیازهای مالی و تجهیزاتی موردنیاز این طرح، از جمله اقدامات ویژه استاندار لرستان برای تكمیل این پروژه ملی است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در خصوص جدول زمان بندی افتتاح این پروژه نیز اظهار داشت: مقرر شده كه با حضور مدیران پروژه ، جدول زمان بندی افتتاح فاز اول طرح در اواخر امسال و یا اوایل سال آینده تهیه و براساس آن اقدام شود.

بیرانوند گفت: برای این پروژه 700 میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده كه تاكنون 550 میلیارد ریال آن از سوی بانك ملی پراخت شده است.

به گفته وی ، كارخانه پتروشیمی لرستان در مجموع توان تولید سالانه 300هزار تن گرانول پلاستیک پلی اتیلن سبك و سنگین را دارد و همچنین سالانه 30 هزار تن محصول فرعی تولید خواهد كرد.

وی با اشاره به تنوع محصول تولیدی پتروشیمی لرستان در 43 محصول افزود: بهره برداری كامل این طرح و تحقق این میزان تولید تحولی چشمگیر در عرصه صادرات غیرنفتی استان لرستان ایجاد خواهد كرد و میزان صادرات غیرنفتی استان لرستان را دو تا سه برابر افزایش می دهد.

آدرس تلگرام گارانتی پلاستیک

پست های مرتبط

دیدگاه خود بنویسید