اخبار پلاستیک ضایعات پلاستیک گارانتی پلاستیک

پیشگیری از کرونا در ضایعات‌ فلزات و پلاستیک جمع‌کن‌ها سهم شرکت‌های جمع‌آوری ضایعات

کرونا بازیافت ضایعات

فروش ویژه گرانول پلاستیک

مشهد- ایرنا– یک فعال اقتصادی و محیط‌ زیست در قوچان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا سهم شرکت‌های جمع‌آوری ضایعات، پیشگیری از ابتلای افراد جمع‌کننده ضایعات فلزات و پلاستیک  به‌ این ویروس است

کوروش پاکدل روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا در باره اقدام نوع‌دوستانه خود در توزیع مواد ضدعفونی کننده و ماسک به‌ صورت رایگان بین تمامی ضایعات جمع کن‌های شهر قوچان افزود: شغل و حرفه ما بازیافت و جمع‌آوری ضایعات فلزات و پلاستیک است و بیشتر افرادی که درگیر این حرفه هستند قشر ضعیف و جزو دهک‌های پایین جامعه محسوب می‌شوند که می‌توانند به‌ راحتی در معرض ابتلا به بیماری کرونا قرار گیرند.

وی با اشاره به توزیع بیش از یک هزار ماده ضدعفونی کننده و یک هزار ماسک بین افرادی که ضایعات خشک مانند پلاستیک، فلزات و … ، شهرستان را جمع‌آوری می‌کنند ادامه داد: شاید در این شغل باید احتیاط بیشتری را برای مبتلا نشدن به ویروس کرونا داشت ولی این قشر از جامعه جزو اقشار کم‌درآمد محسوب می‌شوند لذا سعی کرده‌ایم با توزیع رایگان مواد ضدعفونی کننده بین آنان سهم خود را در مهار این ویروس ادا ‌کنیم.

وی با بیان اینکه دستمال‌کاغذی و ماسک پایه سلولزی بوده و به‌ عنوان ماده بازیافتی برای کارخانه کارتن‌سازی استفاده می‌شود گفت: مردم باید بدانند در شرایط امروز ماسک، دستمال‌ کاغذی و دستکش به‌ عنوان یک زباله عفونی محسوب می‌شود لذا باید آن را در کیسه پلاستیکی قرار داد تا از تماس افراد با این زباله، مشکلی از نظر ابتلا به بیماری ایجاد نشود.

پاکدل افزود: زباله می‌تواند ارتباط مستقیم با گسترش بیماری در جامعه داشته باشد لذا اگر هر فردی به نوبه خود زباله‌ها را تفکیک کند علاوه بر کمک به بازیافت و افراد جمع کننده ضایعات پلاستیک و فلزات و … موجب جلوگیری از گسترش و شیوع بیماری خواهد شد.

مقابله با بحران کرونا نیازمند عزم همگانی است. بدون یک اراده جمعی معطوف به‌ مواجهه مؤثر با بیماری، امکان رهایی از زنجیره انتقال آن وجود ندارد. بر همین اساس به ابتکار سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی پویشی اجتماعی برای فراخوان عمومی و عمل به مسوولیت پذیری جمعی در برابر شیوع ویروس عامل بیماری کرونا به راه افتاده است.

شهرستان قوچان در ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد قرار دارد.

آدرس تلگرام گارانتی پلاستیک

پست های مرتبط

دیدگاه خود بنویسید