اخبار پلاستیک گارانتی پلاستیک گرانول پلاستیک گرانول پلی اتیلن

صادرات بیش از ۳۰۰ هزار تن کالا و گرانول پلاستیک از گمرگ قزوین

افزایش صاردات گرانول پلاستیک پلی اتیلن از گمرک قزوین به کشورهای اروپایی

فروش ویژه گرانول پلاستیک

مدیرکل گمرک استان قزوين گفت: از ابتدای امسال بيش از 300 هزار تن کالا و محصولات گرانول پلاستیک به ارزش309 میلیون دلار به کشورهای هدف صادر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛علیرضا صدری‌خواه اظهار کرد: از ابتدای امسال با صادرات ۳۱۳ هزار تن کالا به ارزش ۳۰۹ میلیون دلار به کشورهای هدف، میزان صادرات از نظر وزنی ۵ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل گمرک استان قزوین عمده کالاهای صادراتی را؛ پودر مایع، گرانول پلاستیک ، مواد پلاستیکی، محصولات آهنی و فولاد، تخم مرغ، گرانول پلی اتیلن، کنسانتره، مواد شوینده، تریلر و نیمه تریلرها، شیشه فلوت و کاشی عنوان کرد.

این مسئول در ادامه افزود: این کالاها به کشورهای هلند، آلمان، تاجیکستان، پاکستان، ترکمنستان، پرتغال، افغانستان، عراق و ترکیه صادر شده است.

صدری‌خواه در خصوص واردات کالا از گمرک قزوین اعلام کرد: امسال ۳۵۸ میلیون دلار کالا از گمرک ترخیص شده که از نظر وزنی ۲۶ درصد و ارزش ۵۱ درصد کاهش داشته است.

وی همچنین درآمد امسال گمرگ قزوین را بیش از یک هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال دانست و یادآور شد:گمرک قزوین با پیش رفتن به سوی روش‌های حمایتی بخشی از هزینه های صادرکنندگان را کاهش داده و در سرعت انتقال کالاهای صادراتی به بازارهای جهانی نقش به سزایی داشته است.

آدرس تلگرام گارانتی پلاستیک

پست های مرتبط

دیدگاه خود بنویسید