اخبار پلاستیک گرانول پلاستیک گرانول پلی اتیلن

نماینده کهگیلویه واگذاری ساخت پتروشیمی دهدشت به پتروپارس کلید خورد

طرح تولید گرانول پلاستیک پلی اتیلن در پتروشیمی کهکیلویه و بویر احمد کلید خورد

فروش ویژه گرانول پلاستیک

همزمان با شیوع کرونا؛«پتروپارس» طرح فاصله‌گذاری قراردادها با سایر پیمانکاران صنعت نفت جهت تولید گرانول پلی اتیلن را کلید زد

طرح تولید گرانول پلی اتیلن توسط پترو پارس در کهکیلویه
طرح تولید گرانول پلی اتیلن توسط پترو پارس در پتروشیمی کهکیلویه بویر احمد

به گزارش خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد؛نماینده شهرستان کهگیلویه،بهمئی،چرام،لنده بیان کرد:
 پس از واگذاری قراردادهای توسعه میادین گازی بلال، فرزاد، فاز ۱۱ پارس‌جنوبی، میدان مشترک نفتی فروزان، واحد فرآورش مرکزی آزادگان جنوبی، بهره‌برداری فاز ۱۲ پارس جنوبی و ساخت پتروشیمی دهدشت در یکسال، قرارداد توسعه میدان نفتی «آزادگان» هم به پتروپارس واگذار شد.

در سال پایانی دولت، قراردادهای توسعه بالادستی و پائین دستی صنعت نفت یکی پس از دیگری به «پتروپارس» واگذار می‌شود .

سردار هاشمی پور افزود:
 ساخت پتروشیمی دِهدشت با امضای قرارداد طرح ساخت پتروشیمی دِهدشت، پتروپارس پس از سال‎ها فعالیت در حوزه بالادستی و میان‎دستی برای اولین بار به صنعت پتروشیمی وارد شد تا در مسیر سیاست‎های خود در گسترش زنجیره ارزش و کسب و کار، گام دیگری بردارد.

پتروشیمی دِهدشت یک واحد تولید گرانول پلاستیک پلی اتیلن سنگین است که در مسیر خط لوله اتیلن غرب (باختر) کشور معروف به پتروشیمی‎های خط دنا قرار دارد. خط دنا از یک واحد الفین گچساران و چهار واحد تولید گرانول پلاستیک پلی اتیلن (HDPE) به نام‎های پتروشیمی دهدشت، ممسنی، کازرون و بروجن تشکیل شده است.


این واحد پتروشیمی پس از بهره‎برداری وارد زنجیره بالادستی بیدبلند، گچساران و پایین‎دست گچساران می‎شود تا برای تامین نیاز بازارهای داخلی و تغذیه صنایع پایین‎دستی و همچنین صادرات محصول به بازارهای جهانی، به تولید سالانه حدود ۳۰۰ هزار تن گرانول پلی اتیلن سنگین با استاندارد و لیسانس شرکت بازل آلمان بپردازد.
کلنگ پتروشیمی دهدشت، در فروردین سال ۱۳۸۶، در غرب استان کهکیلویه و بویراحمد، در ۸۰ کیلومتری گچساران و مجاور شهر دهدشت در منطقه صحرای کلاچو در مساحت ۱۰۲ هکتار بر زمین خورد اما به دلایلی با وقفه روبرو شد که با انعقاد این قرارداد امید‎ها برای اتمام و آغاز بهره‎برداری از آن افزایش یافته است.

آدرس تلگرام گارانتی پلاستیک

پست های مرتبط

دیدگاه خود بنویسید