اخبار پلاستیک ضایعات پلاستیک گارانتی پلاستیک گرانول پلاستیک گرانول پلی اتیلن

۱۳ واحد صنعتی و معدنی در چهارمحال و بختیاری به چرخه تولید بازگشت

تولید لوله پلی اتیلن از گرانول پلاستیک

فروش ویژه گرانول پلاستیک

ایرنا نوشت :رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۳ واحد صنعتی و معدنی در استان با رفع موانع تولید در سال۹۸ به چرخه تولید بازگشت.

سجاد رستمی افزود: از این تعداد ۸ واحد صنعتی شامل بسته‌بندی آب معدنی،تولید لوله پلی‌اتیلن از گرانول پلاستیک، سیم و کابل، تولید قطعات قالب پلاست و ذوب و ریخته‌گری است که در شهرستانهای شهرکرد، بروجن، کوهرنگ و فارسان فعال شده است.


وی ادامه داد: همچنین ۵ واحد معدنی از معادن راکد استان نیز فعال شد و تعداد معادن فعال در استان به ۹۰ واحد معدنی افزایش یافت.
رستمی با اشاره به هدفگذاری‌های این سازمان در سال جاری که با عنوان جهش تولید نامگذاری شده است، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال نیز به همین تعداد واحد صنعتی و معدنی غیرفعال در استان به چرخه تولید بازگردد.


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از بهره‌برداری چند طرح مهم صنعتی در استان در سالجاری خبر داد و  گفت: پتروشیمی لردگان، واحد فولادسازی فولاد سفید دشت، سیمان لردگان و استحصال منیزیت از دولومیت، از جمله این واحدها به شمار می‌رود.


رستمی ابراز امیدواری کرد، با تکمیل و بهره‌برداری از واحدهای صنعتی جدید در این استان زمینه اشتغال برای ۴ تا ۵ هزار نیروی کار فراهم شود.
گفتنی است ، چهارمحال و بختیاری بیش از یک هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی و تولیدی دارد.
این استان در برخی از محصولات و کارخنجات مانند چادر مشکی، مراکز بازیافت ضایعات پلاستیک و فلزات،آجرنسوز، مالت،موکت، خوراک آبزیان، گرانول پلاستیک پلی اتیلن، محصولات خانگی و برخی محصولات دیگر در کشور از جایگاه و اهمیت مهمی برخوردار است.

آدرس تلگرام گارانتی پلاستیک

پست های مرتبط

دیدگاه خود بنویسید