اخبار پلاستیک گارانتی پلاستیک گرانول پلاستیک گرانول پلی اتیلن

محکومیت ۱۴۶ میلیاردی یک شرکت پتروشیمی در اردبیل

محکومیت یک شرکت پتروشیمی تولید کننده گرانول پلاستیک پلی اتیلن در اردبیل

فروش ویژه گرانول پلاستیک

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از محکومیت ۱۴۶ میلیاردی یک شرکت پتروشیمی تولید کننده گرانول پلاستیک پلی اتیلن در استان خبر داد.

به گزارش خبر آنلاین -علی رحیمی‌آذر اظهار داشت: طبق گزارشات به دست آمده توسط اداره اطلاعات استان و گمرک بیله‌سوار از تخلفاتی در یک شرکت پتروشیمی در استان مطلع شدیم که سریعا در این زمینه پرونده تشکیل یافت و یک شرکت پتروشیمی به ۱۴۶ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

وی با اشاره به این که ۱۲۵ هزار کیلوگرم گرانول پلاستیک پلی اتیلن از این شرکت کشف و ضبط شده است بیان کرد: پرونده‌ای در این زمینه تشکیل یافت و پرونده برای رسیدگی به شعبه یک تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده و مورد رسیدگی قرار گرفت.


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: پس از محرز شدن تخلفات در این زمینه متخلفان با توجه به کشف و ضبط مقدار قابل توجهی گرانول پلاستیک پلی اتیلن به پرداخت ۱۱۰ میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریال برای قاچاق کالا و مبلغ ۳۶ میلیارد و ۸۷۱ میلیون ریال برای مال از بین رفته محکوم شدند که در اسرع وقت باید پرداخت شود.

رحیمی‌آذر تصریح کرد: تعزیرات حکومتی با همکاری دستگاه قضائی٬ نیروی انتظامی و اداره اطلاعات استان در ارتباط با برخورد با متخلفان و سوءاستفاده‌کنندگان از بیت‌المال برخورد صریح و جدی دارد و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند تا متخلفان را به سزای اعمالشان برساند که این موضوع برای ما یک اولویت بسیار مهم است.

وی بیان کرد: از مردم انتظار داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف موضوع را با ما درمیان بگذراند تا در اسرع وقت ورود پیدا کرده و متخلفان را به سزای اعمالشان برسانیم.

آدرس تلگرام گارانتی پلاستیک

پست های مرتبط

دیدگاه خود بنویسید