اخبار پلاستیک ضایعات پلاستیک گارانتی پلاستیک گرانول پلاستیک گرانول پلی اتیلن

فعالیت 15 واحد برای آسیاب کردن ضایعات پلاستیک و تولید گرانول در همدان

آغاز فعالیت واحدهای آسیاب ضایعات پلاستیک و تولید گرانول پلی اتیلن در همدان

فروش ویژه گرانول پلاستیک

رئیس اداره حفاظت محیط زیست همدان گفت: 15 واحد برای اقدام به آسیاب کردن ضایعات پلاستیک و تولید گرانول پلی اتیلن و پ پ در این استان فعالیت می کنند.

افتتاح 15 واحد بازیافت ضایعات پلاستیکی و تولید گرانول پلی اتیلن در همدان
افتتاح 15 واحد بازیافت ضایعات پلاستیک و تولید گرانول پلی اتیلن در همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بهاره نوری صفا، رئیس اداره حفاظت محیط زیست همدان بیان کرد: کارگاه های جمع آوری و بازیافت ضایعات پلاستیک از چند سال گذشته بطور غیر قانونی و بدون دریافت مجوزهای لازم در مسیر روستای انصارالامام فعالیت خود را در زمینه تولید گرانول پلی اتیلن و پ پ آغاز کردند.

وی خاطرشان کرد:وضعیت ضایعات های فعال در جاده انصارالامام، منطقه صنعتی چشمه قصابان و محل آتش زدن لاستیک در محور همدان – تهران شبانه پایش شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست همدان اظهار داشت: شمار زیادی از واحدهای جمع آوری و بازیافت اقدام به تفکیک ضایعات شامل پلاستیک، کاغذ، فلز و شیشه کرده و دپوی آنها در بیرون کارگاه و در حریم راه می کنند.

نوری صفا ادامه داد: این اقدام آنها نه تنها چشم اندازای نامناسب و آلودگی بصری ایجاد کرده بلکه باعث افزایش بروز سوانح جاده ای می شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست همدان اضافه کرد: همچنین پلاستیک های موجود در ضایعات با وزش باد در محیط اطراف پراکنده شده و آلودگی را در سطح وسیعی از منطقه گسترش می دهد.

وی اظهار داشت: طبق پایش های صورت گرفته 15 واحد اقدام به شستشو و آسیاب کردن می کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست همدان ادامه داد: با تخلیه فاضلاب در محیط، زمینه آلودگی شدید آب و خاک فراهم شده و موجب حضور جانوران و حشرات موذی می شود.

وی تاکید کرد: هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در این حریم تخلف محسوب و با متخلفان طبق مقررات رفتار می شود.

آدرس تلگرام گارانتی پلاستیک

پست های مرتبط

دیدگاه خود بنویسید