اخبار پلاستیک ضایعات پلاستیک گارانتی پلاستیک گرانول پلاستیک گرانول پلی اتیلن

زباله‌ها و ضایعات پلاستیک در سایت پسماند دفن نمی‌شوند

مشکلات و معضلات دفن زباله و تولید گرانول پلی اتیلن از ضایعات پلاستیک در سایت مدیریت پسماند آزادشهر گرگان

فروش ویژه گرانول پلاستیک

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری‎های استان گلستان گفت: یکی از معضلات سایت پسماند شهرستان آزادشهردفن زباله‌ها و ضایعات پلاستیک بود که درحال حاضر این اتفاق نمی‌افتد.

سمیعی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری‎های استان گلستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: یکی از معضلات سایت پسماند شهرستان آزادشهر این بود که زباله‎ها و ضایعات پلاستیک دفن نمی‎شود و در حال حاضر دیگر این اتفاق نمی‎افتد و در ورودی سایت پردازش ما مواد با ارزش در زباله‎ها تفکیک می‎شود و مواد آلی آن تبدیل به کود کمپوست می‎شود.


سمیعی ادامه داد: ورودی زباله در این شهرستان ۲۸۰ تن است وبا شرایط فعلی و همچنین موضوع  تولید گرانول پلاستیک مانند گرانول پلی اتیلن و پلی پروپیلن که در این سایت دنبال می‎کنیم میزان دفن زباله ما به ۲۵ درصد خواهد رسید.
او گفت: پس از پردازش زباله‎ها نزدیک ۶۰ درصد مواد آلی تبدیل به کود کمپوست می‎شود و تلاش می‌کنیم تا ۷۰ درصد زباله‎های ورودی را با پردازش و کود کمپوست بهره‎برداری کنیم.


او گفت: تمامی فرآیند زباله از صفر تا صد در این سایت فعال است و شیرابه و آردی اف نیز دنبال می‎شود تا دغدغه‎ای مردم شهرستان آزادشهر از بابت این سایت پسماند نداشته باشند.
سمیعی با بیان اینکه تمامی قسمت‎های کارخانه اعم از کود، پردازش و جداسازی فعال هستند، افزود: به دنبال این هستیم که این مکان را به قطب صنعتی زباله تبدیل کنیم وبخش خصوصی در این راستا نیز اقداماتی انجام داده است.

آدرس تلگرام گارانتی پلاستیک

پست های مرتبط

دیدگاه خود بنویسید