اخبار پلاستیک گارانتی پلاستیک

افتتاح یک واحد تولیدی در زمینه تولید فیلم پلاستیکی چند لایه لمینت شده و سلفون حرارتی در قزوین

یک واحد تولیدی در زمینه تولید فیلم پلاستیکی چند لایه لمینت شده و سلفون حرارتی با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و استاندار قزوین در شهرک صنعتی کاسپین به بهره برداری رسید.

فروش ویژه گرانول پلاستیک

یک واحد تولیدی در زمینه تولید فیلم پلاستیکی چند لایه لمینت شده و سلفون حرارتی با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و استاندار قزوین در شهرک صنعتی کاسپین به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ یک واحد تولیدی در زمینه تولید فیلم پلاستیکی چند لایه لمینت شده و سلفون حرارتی روز سه شنبه با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و هدایت الله جمالی پور استاندار در شهرک صنعتی کاسپین به بهره برداری رسید.


این واحد با پنج میلیون دلار سرمایه گذاری و ۱۰ هزار تن ظرفیت تولید سالانه برای ۱۲۰نفر اشتغالزایی داشته است.
این واحد تولیدی به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده محصولات چاپی عمومی و ویزیت در صنعت چاپ ایران است و نقش مهمی در تامین نیاز مبرم کشور به فیلم‌های حرارتی پلاستیکی در صنعت چاپ و بسته بندی ایفا می‌کند.


سورنا ستاری، معاون رییس جمهوری در این مراسم گفت: کارآفرینی جوهر می‌خواهد و اینکه جوانی بخواهد ریسک کند و علاوه بر اینکه پول خود را درآورده، تعدادی را نیز سرکار ببرد بسیار ستودنی است.
ستاری افزود: کارآفرینان تاج سر هستند و مسوولان نباید هیچگاه آنها را تنها بگذارند و باید قدردان فعالیت آنها باشیم.


این مقام مسئول اضافه کرد: متاسفانه با ظهور صنعت نفت، کارآفرینی در کشور ما ضربه خورد و ما به فرزندان خود یاد دادیم که فقط به فکر استخدام باشند.
هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین در این مراسم گفت: کمک به بحث اشتغال و تولید نیاز امروز جامعه است و اگر می‌خواهیم به جایگاه شایسته ایران در سطح جهان دست یابیم باید به فکر حمایت از کارآفرینان و صنعتگران باشیم.


استاندار قزوین گفت: امسال سال جهش تولید بوده و وظیفه ما بسیار سنگین است که از بخش تولید و کارآفرینی حمایت کنیم.
همچنین معاون رییس جمهور از یک شرکت دانش بنیان بازدید کرد و کلنگ احداث یک مجتمع بیوتکنولوژی هم در قزوین به زمین زده شد.

آدرس تلگرام گارانتی پلاستیک

پست های مرتبط

دیدگاه خود بنویسید