اخبار پلاستیک ضایعات پلاستیک گارانتی پلاستیک

زندگی بدون کیسه‌های پلاستیکی

زندگی بدون کیسه‌های پلاستیکی

فروش ویژه گرانول پلاستیک

به گزارش ایسنا مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز با بیان این‌که زندگی بدون کیسه‌های پلاستیکی ریشه در فرهنگ ما دارد، اظهار کرد: حفاظت و حراست از محیط زیست وظیفه همگانی است که در صورت اهتمام، نسل‌های بعدی می‌توانند در سلامت کامل زندگی کنند.

علیرضا اصغری همزمان با روز جهانی بدون کیسه پلاستیکی، اظهار کرد: زندگی امن و محیط زیست سالم در گرو کاهش استفاده از ضایعات پلاستیک است که نیاکان ما در طول تاریخ همواره این مساله مهم را سر لوحه زندگی خود قرار داده‌اند.

وی افزود: متأسفانه امروزه روند استفاده از کیسه‌های پلاستیکی و مواد پتروشیمی در جامعه روز به روز در حال افزایش است که مشکلات زیست محیطی فعلی در نتیجه رفتارهای غلط در سبک خرید و حمل مایحتاج زندگی است.

اصغری اظهار کرد: در سال‌ها و دهه‌های گذشته و قبل از کشورهای توسعه یافته، استفاده از پاکت‌های کاغذی در فروشگاه‌ها و صنوف ایران رایج بود که متأسفانه با افزایش روند استفاده از ضایعات پلاستیک این امر مهم و حیاتی روز به روز به فراموشی سپرده شد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی تاکید کرد: سیاست گذاری‌های لازم جهت احیای فرهنگ استفاده از پاکت‌های کاغذی در سازمان مدیریت پسماند انجام شده که امیدواریم با همکاری شهروندان و اصناف به یک فرهنگ همگانی در شهر اولین‌ها تبدیل شود.

آدرس تلگرام گارانتی پلاستیک

پست های مرتبط

دیدگاه خود بنویسید