اخبار پلاستیک ضایعات پلاستیک گارانتی پلاستیک

دولت برای حذف پلاستیک از زنجیره صنایع بسته بندی اقدام کند

حذف پلاستیک از زنجیره صنایع بسته بندی اقدام کند

فروش ویژه گرانول پلاستیک

دبیر کانون ایمن شهر هگمتان ضمن با اشاره به افزایش استفاده از پلاستیک و و ایجاد بیشتر ضایعات پلاستیک در دوران همه گیری کرونا گفت: باید شرکت های تولیدی و دولت برای حذف پلاستیک از زنجیره کالاهای دورریختنی و صنایع بسته بندی اقدامات موثری انجام دهند.

حذف پلاستیک از زنجیره صنایع بسته بندی اقدام کند
حذف پلاستیک از زنجیره صنایع بسته بندی اقدام کند

امیر اوسط امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه عنوان «روز بدون پلاستیک» برای آگاهی بخشی در خصوص معضلات زباله های پلاستیکی و عدم استفاده بیش از حد از مواد پلاستیکی است اظهار کرد: در این روز فعالان و علاقمندان در حوزه محیط زیست اقداماتی را در خصوص آموزش درباره این معضلات برنامه ریزی کرده و انجام می دهند.

امیر اوسط در مورد کارهایی که باید دولت برای حذف پلاستیک انجام دهند میگوید:

وی بیان کرد: توزیع کیسه های پارچه ای و سفره های نان پارچه ای و آموزش کودکان و خانم های خانه دار که محوریت تربیت فرزندان و مدیریت خانه را دارند، از جمله این اقدامات است.

دبیر کانون ایمن شهر هگمتان تصریح کرد: این انجمن با همراهی سمن های دوستدار حیوانات بی پناه همدان، نسیم اروین طرلان و رطسا برنامه هایی را در این زمینه تدوین و تهیه کرده و انجام می دهند.

وی ادامه داد: طی تفاهمنامه ای که با مجموعه نمایشگاه بین المللی همدان منعقد شد اقداماتی در خصوص فرهنگ سازی محیط زیستی انجام شده که یکی از آنها کاهش مصرف پلاستیک و ارائه راهکارهای کاهش و جایگزینی کیسه های پلاستیکی در زندگی روزمره شهروندان بود.

اوسط اضافه کرد: با هماهنگی صورت گرفته با اداره کل آموزش و پرورش استان در ایام نمایشگاه تخصصی اسباب بازی و کودک و نوجوان روزانه حدود ۱۰۰ دانش آموز با همکاری اتوبوسرانی شهرداری به نمایشگاه منتقل می شدند و آموزش های متعددی در خصوص محیط زیست به آنها داده می شد.

وی خاطرنشان کرد: مباحث مربوط به کاهش و جایگزینی کیسه ها و مواد پلاستیکی که در این بین سازمان فرهنگی هنری شهرداری و سازمان محیط زیست یاری دهنده ما بودند و تیم هنری «عمو صفا» با اجرای نمایش ها و بازی های محیط زیستی جذابیت خاصی به آموزش ها داده بودند.

آدرس تلگرام گارانتی پلاستیک

پست های مرتبط

دیدگاه خود بنویسید