اخبار پلاستیک ضایعات پلاستیک گارانتی پلاستیک

نصب دستگاه های خوددریافت پسماند در شمال تهران

نصب دستگاه های خوددریافت پسماند در شمال تهران

فروش ویژه گرانول پلاستیک

به گزارش ایرنا نصب دستگاه های خوددریافت پسماند در شمال تهران آغاز شد: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه یک تهران گفت: دو دستگاه  RVM، دستگاه هوشمند خود دریافت ضایعات پلاستیک و دیگر پسماندها با هدف تشویق و ترغیب شهروندان به تفکیک پسماند خشک از مبدا در شمال تهران نصب شد.

نصب دستگاه های خوددریافت پسماند در شمال تهران
نصب دستگاه های خوددریافت پسماند در شمال تهران


به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی شهرداری منطقه یک، «مانی جعفریان»  اظهار داشت: در راستای اجرای طرح کاپ که به عنوان الگوی نوین کاهش ضایعات پلاستیک و دیگر پسماندها از سال گذشته در مناطق اجرایی شد، نصب دستگاه های هوشمند خود دریافت پسماند با هدف ترغیب شهروندان به تفکیک پسماندها، کاهش تولید پسماند و دفن زباله، حفظ محیط زیست با خرید از میادین میوه و تره بار با تحویل پسماند خشک با هماهنگی مدیریت پسماند منطقه، انجام و طی آن دو دستگاه در میادین میوه و تره بار شهید  لواسانی و ولنجک نصب شد.

وی افزود: شهروندان می توانند در ازای تحویل پسماند های خشک مثل ضایعات پلاستیک و شیشه به این دستگاه، به اندازه ارزش ریالی این محصولات اعتبار دریافت کنند و با این اعتبار که به شکل قبض در اختیار مشتری است از میادین میوه و تره بار خرید کنند.

جعفریان عنوان کرد: تاکنون سه دستگاه تغذیه حیوانات شهری نیز در بوستان های نیاوران، جمشیدیه و قیطریه با استفاده از مواد بازیافتی در شمال تهران نصب شده است که با نظارت مستمر نسبت به شارژ و جمع آوری مواد بازیافتی داخل آنها، اقدام می شود.

منطقه ۱ شهرداری تهران در منتهی‌الیه شمال شرقی تهران واقع شده‌است؛ این منطقه شمالی ترین نقطه شهر تهران به حساب می آید.

این منطقه از شمال به رشته‌کوه البرز، از غرب به رودخانه درکه، از جنوب به بزرگراه‌های پارک‌وی و آیت‌الله صدر و از شرق به لواسانات محدود می‌شود.

آدرس تلگرام گارانتی پلاستیک

پست های مرتبط

دیدگاه خود بنویسید