اخبار پلاستیک ضایعات پلاستیک قیمت ضایعات پلاستیک گارانتی پلاستیک

پیمان جهانی سازمان ملل متحد برای محدود ساختن تجارت ضایعات پلاستیک

پیمان جهانی سازمان ملل متحد برای محدود ساختن تجارت ضایعات پلاستیک

فروش ویژه گرانول پلاستیک

پیمان جهانی سازمان ملل متحد برای محدود ساختن تجارت ضایعات پلاستیک

به نقل از پایگاه اینترنتی پلاستیک نیوز یوروپ (plasticsnewseurope)، اعضای حاضر در یک نشست عالی رتبه سازمان ملل متحد که در تاریخ 10 ماه مه امسال برگزار شد، تصمیم گرفتند ضایعات پلاستیک را با هدف کند ساختن آلودگی های زیست محیطی ناشی از آن، در لیست یک پیمان بین المللی ناظر بر تجارت ضایعات خطرناک (hazardous waste) وارد کنند.

قیمت ضایعات بطری اب معدنی
قیمت ضایعات بطری اب معدنی

علت پیمان جهانی سازمان ملل متحد برای محدود ساختن تجارت ضایعات پلاستیک چیست؟

این تغییرات در قرارداد بازل (Basel Convention) که با ابتکار نروژ مطرح شد و از سوی 187 کشور عضو مورد تایید قرار گرفت، چارچوبی فراگیر و الزام آور از لحاظ قانونی را فراهم می آورد که به موجب آن کنترل سخت گیرانه تری بر خرید و فروش ضایعات پلاستیک اعمال می شود.

مقامات سازمان ملل همچنین از کمپین های جمع آوری امضا در شبکه های اجتماعی، با هدف وادار ساختن مذاکره کنندگان ژنو برای پیش گرفتن اقدامی درباره ضایعات پلاستیک، خبر دادند.

رالف پایت، دبیر اجرایی قراردادهای بازل، روتردام و استکهلم، که یکی از آژانس های سازمان ملل به شمار می رود، گفت: مشکل ضایعات پلاستیک یکی از اضطراری ترین مسائل زیست محیطی به شمار می رود و این موضوع که تا پایان هفته گذشته (منتهی به یکشنبه 22 اردیبهشت ماه) نزدیک به یک میلیون نفر از سراسر جهان با امضای توماری از طرف های شرکت کننده در قرارداد بازل خواستند تا در ژنو اقدامی صورت دهند، نشان از آگاهی عمومی و تمایل بالای همگان برای رسیدگی به این مشکل دارد.

برای مشاهده لیست قیمت خرید و فروش ضایعات پلاستیک و گرانول پلاستیک کلیک کنید.

آدرس تلگرام گارانتی پلاستیک

پست های مرتبط

دیدگاه خود بنویسید