اخبار پلاستیک ضایعات پلاستیک قیمت ضایعات پلاستیک گارانتی پلاستیک

قیمت ضایعات پت پرس شده

قیمت ضایعات پت پرس شده

فروش ویژه گرانول پلاستیک

قیمت ضایعات پت پرس شده | پت چیست؟

پلی اتیلن ترفتالات را به اختصار با نام پت (PET) میشناسیم. در واقع پت پرس شده پلیمری است که در تولید الیاف پلی استر، رزین بطری، رزین های پلی استر مهندسی و … استفاده شده است. البته باید بدانیم در ایران بیشتر مواقع از پت برای بطری های آب معدنی و نوشابه ها و دیگر بطری های آشامیدنی استفاده می شود.

علت استفاده از پت و پت پرس شده برای بطری های آشامیدنی

از آنجایی که برای بطری های آشامیدنی، مقاومت بالا در برابر شکستن و نفوذ دیگر گازها مهم است از پت و پت پرس شده استفاده می شود. البته نباید فراموش کنیم که وزن کم و ارزان قیمت بودن پت و پت پرس شده نیز در این امر اثر گذار است.

مضرات استفاده از پت | فواید استفاده از پت پرس شده

باید تا به اینجا بر اساس نوشته های بالا متوجه شده باشید که استفاده از پت و پت پرس شده بیشتر از دیگر انواع پلاستیک ها است.

با این حساب ورودی زباله های شهری برای پت بیشتر می شود. و از آنجایی که پت اگر بدون جداسازی دفن شود، حدود 300 سال در طبیعت بدون تجزیه باقی می ماند از این رو پت پرس شده برای محیط زیست ترفند عالی به حساب می آید.

تولید پلی اتیلن ترفتالات و پت و پت پرس شده

پلی استرها توسط واکنش دو عامل اصلی اسیدها و الکل ها در کنار کاتالیست فلزی تولید می شود.

کاربرد و خواص پت و پت پرس شده

عمدتا پت یا پت پرس شده از ترکیب اتیلن گلیکول با اسید ترفتالیک به کمک گرما به وجود می آید که پلیمری مقاوم در مقابل حلال هاست.

پت پرس شده چیست؟

پت پرس شده همان پت ی است که جمع آوری شده و وارد مرحله ی بازیافت می شوند.

  • فرایند شکل‌دهی به پلاستیک‌ها

بر اساس طبیعت محصول، پلاستیک‌ها ممکن است با فرایند متوالی یا غیر متوالی تولید شوند. برای ترموپلاستیک‌ها، اغلب فرایند دوبخشی مناسب‌ترین راه است که در آن مواد خام، که توسط تولیدکننده اولیه به صورت پودر یا گرانول تهیه شده‌است به روش اکستروژن یا تولید صفحه شکل می‌گیرند و سپس به محصول نهایی تغییر شکل می‌دهند.

قیمت ضایعات پت پرس شده
قیمت ضایعات پت پرس شده

قیمت ضایعات پت پرس شده در گارانتی پلاستیک

صاحبان مشاغل صنعتی مانند صنایع بسته بندی ، کارخانجات و واحد های تولیدی می توانند با جمع آوری تمام ضایعات فلز و پلاستیکی با همکاران ما در گارانتی پلاستیک تماس بگیرند تا همکاران مان با مراجعه حضوری و به صورت رایگان ضایعات آنها را حمل کنند و با بالاترین قیمت پیشنهادی از شما خریداری کنند.

آدرس تلگرام گارانتی پلاستیک

پست های مرتبط

دیدگاه خود بنویسید