ضایعات پلاستیک قیمت ضایعات پلاستیک گارانتی پلاستیک

قیمت روز هر کیلو بطری نوشابه

قیمت روز هر کیلو بطری نوشابه

فروش ویژه گرانول پلاستیک

قیمت روز هر کیلو بطری نوشابه

زباله‌های پلاستیکی به میزان بسیار بالایی در آب دریاها رها می‌شوند. این در حالی است که فقط در کشورهای اروپایی سالانه ۲۶ میلیون تن مواد پلاستیکی یک‌بار مصرف دور ریخته می‌شوند.

بطری های نوشابه هم جزو بالاترین پلاستیک هایی است که در میان افراد بیشتر به جمع زباله های پلاستیکی افزوده میشود.

به این منظور باید در مورد ضایعات پلاستیک اندیشید تا کاهش خوبی را در مصرف پلاستیک داشته باشیم.

انواع ضایعات پلاستیک و قیمت روز هر کیلو ضایعات پلاستیک

ضایعات پلاستیک را با انواع زیر می شناسیم که هرکدام برای ساخت محصولاتی ضروری است.

انواع درب بطری پلاستیکی

  • درب بطری پلاستیکی قیف دار
  • درب بطری پلاستیکی مایع ظرفشویی
  • درب بطری پلاستیکی مایع دستشویی
  • درب بطری ژل آتش زا
  • درب بطری پلاستیکی ۱۸ میلیمتری
  • درب بطری پلاستیکی ۲۸ میلیمتری
  • درب بطری پلاستیکی ۳۰ میلیمتری
  • درب بطری پلاستیکی ۳۸ میلیمتری
  • درب بطری پلاستیکی ۴۵ میلیمتری

هنگام خرید درب بطری پت به چه نکاتی باید توجه کرد؟

قبل از اینکه تصمیم به خرید بطری پت ( مانند بطری نوشابه) بگیرید، فاکتورهایی هست که باید آن ها را در نظر بگیرید. توجه نشان دادن به این نکات باعث می شود در آینده خیالتان از بابت کیفیت محصولات نگهداری شده در بطری های پت نیز راحت باشد. اگر قصد دارید محصولاتی با کیفیت بالا به بازار عرضه کنید توجه به مواد اولیه به کار رفته در بطری های پت است. قبل از خرید حتما تحقیق کنید که بطری های مد نظر شما از مواد اولیه درجه یک ساخته شده یا مواد آسیابی.

نکته دیگری که هنگام خرید بطری های پت باید به آن توجه کنید استحکام و تحمل وزن آن ها است. فراموش نکنید که هیچ ارزانی بی دلیل نیست. وزن درب بطری پت، استحکام، تحمل وزن و مواد اولیه به کار رفته همگی از فاکتورهای تعیین کننده قیمت بطری های پت هستند. درنتیجه اگر بدنبال کیفیت بالا هستید باید مبلغ بیشتری هزینه کنید.

ضرورت بازیافت بطری های پلاستیکی

تبلیغات گسترده برای نوشابه ها سبب شده که مصرف این مواد به بیش از هر زمان دیگری برسد. با افزایش مصرف انواع نوشابه ها، ضایعات تولید شده نیز افزایش می یابد. متاسفانه بطری های نوشابه تجزیه ناپذیر هستند و نسبت به وزنشان فضای دفن زباله زیادی هم اشغال می کنند. از طرفی سوزاندن آن ها نیز به دلیل تصاعد گاز های سمی امکان پذیر نیست. از این رو بازیافت ضایعات بطری های پلاستیکی از واجبات است.

در برخی کشور ها بازیافت ضایعات بطری های نوشابه با تعیین قیمت شروع می شود. درواقع مردم درصورت بازگردانی بطری های پلاستیکی، پول کمتری برای مصرف آن می پردازند و کسانی که بطری های خود را دور می اندازند باید به دلیل آلوده ساختن طبیعت بهایی بپردازند. این یک استراتژی بسیار موثر است زیرا طبیعتا مصرف هر محصولی که رایگان باشد یا قیمت کمی داشته باشد با اسراف همراه است.

قیمت روز هر کیلو بطری نوشابه

قیمت روز هر کیلو بطری نوشابه

تیم گارانتی پلاستیک با بهترین قیمت خریدار ضایعات پلاستیک شما است. برای اطلاع از قیمت هر کیلو ضایعات میتوانید با ما در تماس  باشید یا به لینک قیمت ضایعات پلاستیک کلیک کنید و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

4253 851 991 98+

‎+98 26 4538 3093

‎+98 26 4538 3087

آدرس تلگرام گارانتی پلاستیک

پست های مرتبط

دیدگاه خود بنویسید