ضایعات پلاستیک قیمت ضایعات پلاستیک گارانتی پلاستیک گرانول پلاستیک وبلاگ گارانتی پلاستیک

دستگاه شستشوی ضایعات پلاستیک

دستگاه شستشوی ضایعات پلاستیک

فروش ویژه گرانول پلاستیک

دستگاه شستشوی ضایعات پلاستیک

بازیافت ضایعات پلاستیک در 4 مرحله قابل اجراست:

1. جمع آوری

2. آسیاب یا پرس کردن

3. شستشو

4. گرانول کردن

دستگاه شستشوی ضایعات پلاستیک در مرحله سوم بازیافت پلاستیک به کار می آید. همانطور که از اسم آن مشخص است کار شستشو را برعهده دارد.

شستشوی ضایعات پلاستیک چگونه انجام میشود؟

پس از آسیاب کردن پرک ضایعات پلاستیکی نوبت شستن آن می‌رسد. این کار هم به صورت دستی و هم به وسیله ی دستگاه شستشوی ضایعات پلاستیک قابل انجام است. پیشنهاد ما به شما این است که از دستگاه استفاده کنید. پس از اتمام کار دستگاه، پرک شسته شده شما آماده است.

خروجی این مرحله را میتوانید مستقیما به فروش برسانید. سازندگان گرانول پلاستیک و کارخانه های تولید مواد پلاستیکی قطعا از محصول شما استقبال خواهند کرد. بنابراین اگر محصول خروجی شما با کیفیت باشد هیچ نگرانی ای از بابت فروش آن نخواهید داشت.

البته دقت کنید که پرک شستشو شده باید حتما خشک شود. اکثر دستگاه های شستشوی پلاستیک خشک کن هم دارند. عملکرد قسمت خشک کن دستگاه شما ارتباط مستقیمی با مقدار تولید شما دارد.

استفاده از سانتریفیوژ هنگام آب گیری ضروری است. استفاده از سانتریفیوژ باعث میشود که فرایند خشک کردن ضایعات پلاستیکی بسیر سریع تر انجام شود. علاوه بر این سانتریفیوژ روی میزان شفافیت محصول نهایی شما هم تاثیر به سزایی دارد.

نکته : همان طور که می‌دانید فرایند شستشوی ضایعات پلاستیکی چه به صورت دستی انجام شود و چه توسط دستگاه، نیاز به آب فراوانی دارد.  بنابراین باید دقت کنید که منطقه ای که قصد دارید فرایند بازیافت را در آن انجام دهید حتما منطقه ای پر آب باشد.

 

خرید دستگاه شستشوی ضایعات پلاستیک

اولین نکته ی حائز اهمیت در خرید دستگاه شستشو ضایعات این است که تا حد امکان سعی کنید جنس دست دوم نخرید. شاید در نگاه اول به نطرتان بیاید که با خرید دستگاه دست دوم هزینه های خود را کاهش می‌دهید اما حقیقت این است که این دستگاه استهلاک زیادی دارد. بنابراین در صورت خرید دستگاه دست دوم پس از مدتی کوتاه باید هزینه زیادی بایت تعمیر قطعات آن بپردازید.

دومین نکته ای که هنگام خرید دستگاه باید به آن توجه کنید بازدهی دستگاه است. میزان خروجی دستگاه حتما باید با مواد اولیه مد نظر شما تست شود. پس به هیچ عنوان بدون تست خریدی انجام ندهید. همچنین از فروشنده ای خرید کنید که خدمات پس از فروش هم داشته باشد. زیرا بیشتر سازنده ها از مواد با کیفیت برای ساخت استفاده نمی‌کنند. همین موضوع باعث می‌شود پس از مدت کوتاهی بعضی از قطعات دستگاه نیاز به تعمیر داشته باشند.

فروشنده ای که خدمات پس از فروش هم دارد اولا از قطعات با کیفیت تری استفاده میکند و دوما اینکه در صورت خرابی قطعات شما هیچ نگرانی ای نخواهید داشت.

گارگاه ها و دستگاه شستشوی ضایعات

امکان دارد گارگاه های بازیافت ضایعات پلاستیک همه مراحل بازیافت را به علت کمبود تجهیزات؛ به تنهایی نتوانند انجام دهند. و نیاز به کمک گرفتن از دیگر کارگاه های بازیافت باشند.

اما تیم گارانتی پلاستیک با داشتن تجهیزات مجهز تمامی مراحل بازیافت و گرانول سازی را به تنهایی انجام میدهد.

برای دریافت مشاوره رایگان میتوانید با شماره های موجود تماس بگیرید و برای اطلاع از قیمت های ضایعات پلاستیک و گرانول پلاستیک روی هر یک کلیک کنید.

آدرس تلگرام گارانتی پلاستیک

پست های مرتبط

دیدگاه خود بنویسید