ضایعات پلاستیک قیمت ضایعات پلاستیک گارانتی پلاستیک وبلاگ گارانتی پلاستیک

خریدار ضایعات پلاستیک درهم

فروش ویژه گرانول پلاستیک

خریدار ضایعات پلاستیک درهم

پلاستیک‌ها طیف بسیار وسیعی از مواد پلیمری را تشکیل می‌دهند، به طوری که حدود %۵۶ از کل پلیمرهای صنعتی را پلاستیک‌ها تشکیل می‌دهند. پلاستیک از کلمه یونانی (plastikos) به معنی شکل‌پذیر بودن نشات گرفته‌است.

مصرف پلاستیک به علت سبکی وزن و عدم شکستگی در صنعت بسیار رایج است و چون به ندرت در اثر تجزیه بیولوژیکی و شیمیایی از بین می‌رود یکی از منابع عمده ایجاد زباله می‌باشد. شروع مصرف پلاستیک به زمان‌های بسیار قدیم، قبل از کشف پلاستیک‌های سنتزی بازمی‌گردد.

آیا میدانستید بسیاری از کشور های پیشرفته استفاده ی پلاستیک را ممنوع کرده و برای مقابله با تولید ضایعات پلاستیک ایده های جالبی را همه روزه بر جمعیت خود ارائه میدهد؟

از زمانی که پلاستیک شده تا به امروز که استفاده از آن به یکی از مشکلات جهانی تبدیل شده؛ زندگی مردم را دگرگون کرده!!

دگرگرونی در مورد چی؟ برای چی؟

همیشه از مضرات پلاستیک صحبت های زیادی را شنیده ایم اما شاید تا به این زمان متوجه اثرات مفیدی که داشته مخصوصا در صنایع نشده ایم.

چرا بیشتر به مضرات پلاستیک اشاره می شود؟

اگر دقت کرده باشید سالانه آمار های وحشتناکی از کثیفی اقیانوس ها در اخبار های مختلفی پخش می شود.

وجود پلاستیک ها و نایلون هایی که اگر بازیافت نشوند! سالیان طولانی در حیات بشر تاثیر خواهد گذاشت.

هم از نظر کثیفی و هم از نظر طولانی بودن مدت زمان تجزیه!

پس شاید بیشتر از هر زمان دیگری به مضرات آن پی برده ایم و حال زمان آن رسیده از استفاده ی بی رویه پلاستیک ها جلوگیری کنیم.

بازیافت پلاستیک اگرچه کار آسانی است اما ابتدا باید دانست که چه نوع پلاستیکی قابل بازیافت است. پلاستیک ها فرمول های مختلفی دارند و باید قبل از بازیافت برای تولید محصولات جدید منظم شوند. پلاستیک های مخلوط می توانند بازیافت شوند اما به ارزشمندی پلاستیک های مرتب شده نیستند زیرا خواص فیزیکی پلاستیک های بازیافت شده ممکن است متفاوت باشد. در واقع علت عدم امکان اصولی بازیافت پلاستیک ها تنوع آنها است. هر روز صدها نوع پلاستیک مورد استفاده اولیه قرار می گیرند بسیاری از مواد پلاستیکی از نظر شیمیایی ناسازگارند و دارای این قابلیت نیستند که به سادگی ذوب شده و به مواد دیگری تبدیل شوند.
مرحله جداسازی بسیار اهمیت دارد و تا جایی که امکان دارد باید این جداسازی انجام شود حتی بر اساس رنگ و اگر این جداسازی هر چه بیشتر انجام پذیرد سود حاصله از بازیافت بیشتر میشود و پلاستیک بازیافت شده مرغوبتر است.

در فرایند بازیافت مواد پلاستیکی نوع آن که باید بازیافت شود باید مد نظر قرار گیرد. بدین ترتیب که هر نوع پلاستیک جدا از انواع دیگر بازیافت شود، در غیر این صورت فرایند بازیافت با اشکال روبه رو خواهد شد. پلی اتیلن ها با هم، پلی پروپیلن ها با هم و پلی آمیدها با هم بازیافت می شوند، چرا که هنگام فرایند بازیافت مواد پلاستیکی را خرد سپس ذوب کرده و مجدداً مورد استفاده قرار می‌دهند بنابراین اگر ترکیبی از مواد پلاستیکی مختلف نظیر ظروف یک بار مصرف با انواع مختلف خرد و سپس ذوب شوند، با توجه به متفاوت بودن نقطه ذوب ترکیب ناهمگونی ایجاد می شود.

مراحل بازیافت پلاستیک

به‌طور کلی ۳ روش برای بازیافت پلاستیک وجود دارد:

  • بازیافت مکانیکی
  • بازیافت شیمیایی
  • بازیافت انرژی

در ایران و این مطلب مراحل بازیافت پلاستیکی شرح داده شده است و دیگر مراحل به ندرت در ایران انجام میپذیرد و مقرون بصرفه نیست.

خریدار ضایعات پلاستیک درهم
خریدار ضایعات پلاستیک درهم

گارانتی پلاستیک خریدار ضایعات پلاستیک درهم

صاحبان مشاغل صنعتی مانند صنایع بسته بندی ، کارخانجات و واحد های تولیدی می توانند با جمع آوری تمام ضایعات فلز و پلاستیکی با همکاران ما در گارانتی پلاستیک تماس بگیرند تا همکاران مان با مراجعه حضوری و به صورت رایگان ضایعات آنها را حمل کنند و با بالاترین قیمت پیشنهادی از شما خریداری کنند.

واحد صنعتی گارانتی پلاستیک با استقرار نیروی کار خود در محل کارخانه ، واحدهای صنعتی ، صنایع غذایی و بسته بندی  اقدام به تفکیک و کاهش حجم ضایعات پلاستیک طی عمل پرسینگ می نماید. سپس ضایعات پلاستیک خریداری شده به صورت پرس شده به محل کارخانه ارسال می شود و وارد چرخه بازیافت میگردد.

برا مشاهده قیمت روز گرانول پلاستیک کلیک کنید.

آدرس تلگرام گارانتی پلاستیک

پست های مرتبط

دیدگاه خود بنویسید