پلاستیک ضایعات پلاستیک گارانتی پلاستیک گرانول پلاستیک وبلاگ گارانتی پلاستیک

معرفی انواع نایلون

فروش ویژه گرانول پلاستیک

امروزه استفاده از نایلون برای ساخت نایلون و سایر ظروف پلاستیکی رواج یافته است. ما در این مقاله قصد داریم انواع مختلف نایلون و کاربرد آن ها را در صنایع مختلف معرفی کنیم. قبل از این که به سراغ معرفی انواع نایلون برویم لازم است به نکته ای اشاره کنیم. کاربرد عبارت نایلون در ایران و بازارهای خارجی متفاوت است.

در ایران منظور از نایلون همان فیلم ها و نایلون هایی هستند که بر پایه پلی اتیلن (PE) هستند. این نایلون ها در صنایع مختلف کاربرد های متفاوتی دارند. از انواع نایلون مصرفی در صنعت می توان به نایلون های ساختمانی، نایلون گلخانه، نایلون شرینک و نایلون استرچ اشاره کرد. در بازار های جهانی نایلون به پلیمر هایی گفته می شود که ساختار پلی آمیدی دارند. این مفهوم با فیلم یا نایلون در ایران تفاوت دارد.

 

 انواع نایلون را بشناسید

۱- نایلون ساختمانی

نایلون های ساختمانی معمولا برای جلوگیری از نفوذ آب به ساختمان استفاده می شوند. نایلون عریض ساختمانی دارای کاربرد های مختلفی است مانند کاور ساختمان، بتون ریزی، فونداسیون و … که یکی از مهم ترین این موارد پلاستیک عریض برای ساختمان است که در ابعاد بسیار بزرگی تولید می شود.

نکته : پلاستیک های ساختمانی در چند کیفیت ارائه می شوند. از آن جایی که مسائل بهداشتی در نایلون ساختمانی اهمیت چندانی ندارد می توانید برای صرفه جویی در مخارج خود از نایلون های درجه دو و درجه سه استفاده کنید که از مواد بازیافتی ساخته می شوند.

۲- نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ از جنس پلی اتیلن است و در رنگ ها و ابعاد مختلف تولید می شود. درواقع نایلون شیرینگ همان نایلونیست که معمولا در بسته بندی محصولات از آن استفاده می شود. نایلون شیرینگ پس از حرارت دیدن به خوبی روی محصول وکیوم می شود و از آن در برابر عواملی مانند آلودگی محافظت می کند. از این رو اکثر تولیدی ها از این نایلون برای دسته بندی محصولات خود استفاده می کنند.

گارانتی پلاستیک خریدار ضایعات پلاستیک شما

گارانتی پلاستیک یکی از کارخانه های بازیافت مواد پلاستیکی امروزی است که از سال 97 شروع به کار کرده و همیشه در حال اطلاع رسانی از طریق سایت و اینستاگرام خود در مورد خطرات زیاده روی در استفاده از مواد پلاستیکی است.

از طرف دیگر مجموعه ما در تلاش است تا با خرید تمامی ضایعات پلاستیک تفکیک شده و درهم شما با قیمت های استثنایی سهم کوچکی در کاهش تولید پلاستیک و نجات محیط زیست داشته باشد.

همچنین برای اطلاع از تعرفه های خرید و فروش گرانول نایلون می توانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان تیم گارانتی پلاستیک در ارتباط باشید.

4253 851 991 98+

‎+98 26 4538 3093

‎+98 26 4538 3087

آدرس تلگرام گارانتی پلاستیک

پست های مرتبط

دیدگاه خود بنویسید