اخبار پلاستیک ضایعات پلاستیک گارانتی پلاستیک

تولید ربات تزریق پلاستیک در کشور بومی‌سازی شد

تولید ربات تزریق پلاستیک در کشور بومی‌سازی شد

فروش ویژه گرانول پلاستیک

به گزارش ایرنا تولید ربات تزریق پلاستیک در کشور بومی‌سازی شد: یک شرکت دانش بنیان با استفاده از تسهیلات نمونه‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی برای اولین بار موفق به ساخت ربات‌ قطعه بردار و قطعه‌گذار در صنعت تزریق پلاستیک در کشور شده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، سینا کامروا، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در خصوص ویژگی‌های فنی ربات‌های تزریق پلاستیک، گفت: این مجموعه به عنوان تنها شرکت دانش بنیان تولیدکننده ربات‌های تزریق پلاستیک و اتوماسیون صنعتی در کشور موفق به بومی سازی این تکنولوژی روز در ایران شده است. ربات‌های قطعه‌بردار و قطعه‌گذار می‌توانند قطعه را از هر نقطه‌ای بردارند و در هر نقطه‌ای بچینند و توانایی جداسازی راهگاه را نیز دارند.

وی بیان کرد: ربات قطعه‌بردار و قطعه‌گذار در صنایع پلاستیک و تولید کاربردهای زیادی دارد، از مزایای آن انجام چند کار هم زمان است. هر کاری که نیاز به یک نیروی انسانی مجزا دارد، برای مثال علاوه بر برداشت محصول پلاستیکی از داخل قالب و گذاشتن بر روی تسمه نقاله با هر ترتیب دلخواه می‌تواند عمل لیبل‌گذاری، اصلاح محصول، پلیسه‌گیری و هر کار مورد نیاز دیگری را انجام دهد.

وی ادامه داد: این ربات علاوه بر اینکه افزایش کیفیت محصول نهایی تولیدی، کاهش هزینه‌های تمام شده، افزایش راندمان تولید و افزایش تولید و بهبود عملکرد نیروی انسانی در کارخانجات را برعهده دارد، می‌تواند با اعمال صرفه‌جویی و افزایش تولید از ۱۰ تا ۳۰ درصد سودآوری برای تولید کننده‌ها به ارمغان آورد.

تولید ربات تزریق پلاستیک در کشور بومی‌سازی شد
تولید ربات تزریق پلاستیک در کشور بومی‌سازی شد

مزایای تولید ربات تزریق پلاستیک برای استفاده کنندگان

کامروا، بازار هدف و استفاده‌کنندگان این ربات را تولیدکنندگان محصولات و مصنوعات پلاستیکی عنوان کرد و گفت: این ربات در صنایع پزشکی و بهداشتی، خودرویی، لوازم خانه و آشپزخانه، صوتی و تصویری، محصولات یک بار مصرف، ظروف بسته‌بندی (غذایی، بهداشتی و غیر بهداشتی) و هرگونه مصنوعات پلاستیکی کاربرد دارد و قابلیت ویژه آن، لیبل‌گذاری هم زمان IML (یک تکنولوژی روز جهانی) است.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در مورد استفاده این شرکت از تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی نیز گفت: با استفاده از تسهیلات نمونه‌سازی صندوق نوآوری، اولین نمونه از ربات قطعه‌بردار و قطعه‌گذار ساخته شد و با تسهیلات لیزینگی توانستیم بازار خود را گسترش دهیم. وجود وام لیزینگی جذابیت بسیار زیادی برای مشتریان داشته است.

کامروا در مورد مزیت رقابتی این محصول گفت: با توجه به بومی‌سازی این ربات در داخل کشور و بی‌نیاز کردن تولیدکنندگان از خدمات نمایندگان شرکت‌های خارجی و همچنین دوری از تحریم‌ها موفق شدیم محصولی مشابه شرکت‌های اروپایی (با توجه به نظرات مشتریان) و با کیفیت‌تر از کشورهای آسیایی شرقی مثل چین تولید کنیم.

وی ادامه داد: قیمت تمام شده پایین محصول نسبت به قیمت دلاری محصولات خارجی، بی نیازی از واردات، ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی ۲۴ ساعته و تامین قطعات، از مزایای محصول با کیفیت داخلی است. همچنین صادرات به کشورهای همسایه به خصوص عراق، افغانستان، سوریه از اهداف کوتاه مدت و صادرات به کشورهای اروپایی و حوزه خلیج فارس از اهداف بلند مدت شرکت است و با رایزنی با اتاق‌های بازرگانی مشغول مذاکرات هستیم.

آدرس تلگرام گارانتی پلاستیک

پست های مرتبط

دیدگاه خود بنویسید