اخبار پلاستیک ضایعات پلاستیک گارانتی پلاستیک

۹ واحد غیرمجاز تفکیک زباله در شهرری جمع آوری شد

۹ واحد غیرمجاز تفکیک زباله در شهرری جمع آوری شد

فروش ویژه گرانول پلاستیک

به گزارش ایرنا : رییس اداره محیط زیست شهرستان ری گفت: ۹ واحد غیرمجاز جمع آوری و تفکیک زباله در بخش مرکزیشهرستان ری پس از صدور چندین مرحله اخطاریه زیست محیطی جمع آوری شد.

زهره عبادتی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه اداره محیط زیست شهرستان ری طی یک ماه اخیر به ۳۳ واحد غیرمجاز جمع آوری و تفکیک زباله در بخش مرکزی شهرستان ری اخطاریه زیست محیطی صادر کرده است، اظهار داشت: در صورت بی توجهی مالکان این مراکز غیرمجاز به اخطاریه های زیست محیطی تمامی این مراکز جمع آوری خواهند شد.

۹ واحد غیرمجاز تفکیک زباله در شهرری جمع آوری شد
۹ واحد غیرمجاز تفکیک زباله در شهرری جمع آوری شد

شهرری و ۹ واحد غیرمجاز تفکیک زباله

وی با بیان اینکه روستاهای غنی آباد و صالح آباد در بخش مرکزی از مراکز عمده تجمعی مراکز غیرمجاز تفکیک زباله محسوب می شوند، افزود: این مراکز با جمع آوری مقادیر زیادی از زباله‌های مختلف از جمله ضایعات پلاستیک، فلزات مختلف، کاغذ و مقوا باعث آلودگی آب و خاک منطقه شده بودند.

عبادتی خاطرنشانکرد: صاحبان این واحدهای غیر مجاز در ساعات شب اقدام به آتش زدن برخی پسماندها از جمله ضایعات پلاستیک ، لاستیک و کابل برق برای استحصال سیم‌های مس و آهنی می‌کنند که این امر موجب آلودگی شدید هوا می‌شود.

وی با بیان اینکه شیرابه‌های زباله‌ها موجب آلودگی منابع آبی و انتشار بوی نامطبوع در منطقه شده است، اضافه کرد: اداره محیط زیست شهرستان ری با همکاری بخشداری و نیروی انتظامی به شدت با این مراکز برخورد می کند.

عبادتی یادآور شد: صاحبان مراکز غیر مجاز تفکیک زباله از زمان صدور اخطاریه زیست محیطی یک هفته فرصت برای ساماندهی و جمع آوری دارند که در صورت رعایت نکردن قانون به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده که دارای پنج بخش مرکزی، کهریزک، فشافویه، خاوران و قلعه نو است. ‌

بخش مرکزی شهرستان ری دارای ۲ دهستان به نام های غنی آباد و عظیمه و ۱۲ روستا است، این بخش از شمال به بزرگراه آزادگان، از جنوب به تقاطع ایران ترانسفو و روستای فتح آباد در جاده قدیم قم، از غرب به اتوبان صالح آباد و از شرق به بزرگراه امام رضا(ع) منتهی می شود. شهرستان ری با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.

آدرس تلگرام گارانتی پلاستیک

پست های مرتبط

دیدگاه خود بنویسید