بازیافت پلاستیک پلاستیک ضایعات پلاستیک وبلاگ گارانتی پلاستیک

انواع مختلف جامبو بگ را بشناسید

فروش ویژه گرانول پلاستیک

جامبو بگ چیست ؟

جامبو بگ ها کیسه های دسته دار منعطفی هستند که عموما از الیاف پلی پروپیلن ساخته می شوند. این کیسه ها به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند بهترین گزینه برای حمل و جا به جایی محصولات سنگین وزن و پر حجم هستند.

حتما بخوانید : همه نکاتی که باید درمورد جامبو بگ ها بدانید

کیسه های جامبو بسته به درخواست مشتری به شکل های مختلفی تولید می شوند. جامبوبگ ها را می توان بر اساس وزن، جنس پارچه و تعداد دسته در دسته بندی های مختلفی جای داد که در ادامه این مقاله به توضیح هر یک ار این ها می پردازیم.

انواع جامبو بگ ها بر اساس تعداد دسته

تسمه هایی از جنس پلی پروپیلن دسته های جامو بگ ها را می شناسند. این تسمه ها مقاومت بالایی در برابر کشش و پارگی دارند. همین ویژگی حمل و جا به جایی محصولات سنگین وزن را ممکن می کند. از معروف ترین انواع جامبو ببگ از نظر دسته می توان به جامبو بگ ۲ دسته ، ۴ دسته و ۸ دسته اشاره کرد.

این دستگیره ها به محل اتصال گوشه های جامبو بگ وصل می شوند. طراحی این دستگیره ها به گونه ای است که هنگام بارگیری به شاخ لیفتراک وصل شده و به راحتی جا به جا می شود.

انواع جامبو بگ از نظر دسته
انواع جامبو بگ از نظر دسته

 

انواع جامبوبگ بر اساس جنس پارچه

جامبو بگ ها از گونی هایی از جنس پلی پروپیلن تولید می شوند. جنس پارچه این گونی ها یکی از فاکتور های تعیین کننده قیمت جامبو بگ ها می باشد. زیرا نوع بافت پارچه (از جهت ریز بافت یا درشت بافت بودن) و ضخامت نخ های به کار رفته در آن تعیین می کنند که جامبو بگ تا چه وزنی را می تواندبدون پارگی و شکاف تحمل کند.

کیفیت پارچه ها بر اساس وزن آن ها در هر متر مربع تعیین می شود. این پارچه ها معمولا در وزن های ۲۰۰ گرم، ۱۸۰،۱۵۰ گرم و ۱۳۵ گرم در هر متر مربع یافت می شود. هر چه وزن پارچه در متر مربع بیشتر باشد ، هم تحمل وزن بیشتری دارد و هم قیمت آن بالاتر است.

گارانتی پلاستیک خریدار جامبو بگ

گارانتی پلاستیک به عنوان تیمی که حامی محیط زیست است به خوبی از اهمیت بازیافت ضایعات پلاستیکی آگاه است و در تلاش است با جمع آوری و بازیافت ضایعات پلاستیک موجود و ورود دوباره ان ها به چرخه تولید کمک کوچکی به محیط زیست کرده باشد.
شما نیز می توانید برای فروش ضایعات پلاستیک جمع آوری کرده خود با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

4253 851 991 98+
‎+98 26 4538 3093
‎+98 26 4538 3087

لیست قیمت گرانول پلی اتیلن و پلی پروپیلن

آدرس تلگرام گارانتی پلاستیک

پست های مرتبط

دیدگاه خود بنویسید