اخبار پلاستیک

کوکاکولا هم از پلاستیک های بازیافتی استفاده میکند!!

ضایعات پلاستیک

فروش ویژه گرانول پلاستیک

کوکاکولا در تازه ترین اقدامش از مجموعه بطری های ساخته شده از پلاستیک های بازیافتی برای بسته بندی محصولاتش رونمایی کرده است. این اقدام در راستای توسعه استراتژی قدیمی کوکاکولا برای فعالیت سازگار با محیط زیست صورت گرفته است.

کوکاکولا و استفاده از پلاستیک های بازیافتی برای بسته بندی نوشیدنی

یکی از نگرانی های اصلی در زمینه استفاده از پلاستیک های بازیافتی از سوی کسب و کارهای حوزه غذا و نوشیدنی مربوط به بحث بهداشت شان است. کوکاکولا در این رابطه آزمایش های بهداشتی بسیار زیادی را پشت سر گذاشته است. این امر نقش مهمی در جلب نظر مشتریان به سوی استراتژی تازه کوکاکولا بازی می کند. بسیاری از برندها برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف اقدام به استفاده از شعارهای مربوط به حفاظت از محیط زیست می کنند. نکته مهم درخصوص کوکاکولا افزایش فشارها به این برند برای فعالیت سازگار با محیط زیست بود. این فشارها در طول یک دهه اخیر از سوی گروه های حمایت از محیط زیست به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافت. با این حساب اقدام تازه کوکاکولا نتیجه همان فشارهای قدیمی از سوی گروه های حفاظت از محیط زیست است.

شرکت های بسیار زیادی در طول سال های اخیر استفاده از پلاستیک های بازیافتی را مدنظر قرار داده اند. کوکاکولا نیز در این راستا نوآوری قابل ملاحظه ای داشته است. یکی از تعهدات اصلی کوکاکولا در این میان کاهش قابل ملاحظه‎ استفاده از پلاستیک در بسته بندی محصولاتش است بنابراین کوکاکولا در آینده فعالیت سازگار با محیط زیست بسیار بیشتری را مدنظر قرار خواهد داد.

منبع : forstanet.ir

گارانتی پلاستیک خریدار ضایعات پلاستیک شما

گارانتی پلاستیک یکی از کارخانه های بازیافت مواد پلاستیکی امروزی است که از سال 97 شروع به کار کرده و همیشه در حال اطلاع رسانی از طریق سایت و اینستاگرام خود در مورد خطرات زیاده روی در استفاده از مواد پلاستیکی است.

از طرف دیگر مجموعه ما در تلاش است تا با خرید تمامی ضایعات پلاستیک تفکیک شده و درهم شما با قیمت های استثنایی سهم کوچکی در کاهش تولید پلاستیک و نجات محیط زیست داشته باشد.

همچنین برای اطلاع از تعرفه های خرید و فروش انواع ضایعات پلاستیک می توانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان تیم گارانتی پلاستیک در ارتباط باشید.

4253 851 991 98+

‎+98 26 4538 3093

‎+98 26 4538 3087

آدرس تلگرام گارانتی پلاستیک

پست های مرتبط

دیدگاه خود بنویسید