پودر پودر جاذب وبلاگ گارانتی پلاستیک

سوپر جاذب بهداشتی + کاربرد در صنایع مختلف

فروش ویژه گرانول پلاستیک

سوپر جاذب چیست؟

اگر بخواهیم تعریف ساده ای از سوپر جاذب داشته باشیم میتوانیم بگوییم که سوپر جاذب ها نوعی پلیمر آبدوست هستند که می توانند تا ۴۰۰ برابر وزن خود آب جذب کنند. این پلیمر ها به دلیل جذب بالا، صرفه جویی در مصرف آب و مقرون به صرفه بودن محبوبیت بسیار بالایی بین صنایع بهداشتی دارند.

سوپر جاذب ها معمولا به شکل پودری سفید رنگ (شبیه به شکر) یافت می شوند از این رو به آن ها پودر جاذب نیز می گویند. آنچه سوپر جاذب را جذاب می کند این است که حنی بعد از جذب آب و تغییر شکل نیز تمامی خواص شیمیایی خود را حفظ می کند.

تاریخچه سوپر جاذب بهداشتی

پودر های جاذب اولین بار در آمریکا از پیوند دادن نوعی پلیمر و مولکول های نشاسته بوجود آمد. کاربرد این ماده در ابتدا فقط محدود به صنایع کشاورزی بود. به این ترتیب که از سوپر جاذبها برای نگهداری آب خاک برای گیاهان در مناطق خشک استفاده میشد. به این ترتیب هم در مصرف آب صرفه جویی می شد و هم بدلیل آبیاری اصولی محصولات با کیفیت تری به دست می‌آمد.

حتما بخوانید : قیمت و راهنمای استفاده از سوپر جاذب کشاورزی

امروزه سوپر جاذب دیگر مخصوص صنایع کشاورزی نیست و پای خود را به صنایع دیگری مانند صنایع بهداشتی نیز باز کرده است. برای مثال از پودر های جاذب بهداشتی عمدتا برای بالا بردن جذب پوشک های بهداشتی و نوار بهداشتی بانوان و دیگر وسایل بهداشت فردی استفاده می شود. سوپر جاذب در صنعت بهداشت به آنچنان محبوبیتی رسیده است که سالانه بیش از ۱ میلیون تن از این محصول تولید و پخش می شود. در ادامه با جزییات بیشتر در مورد کاربرد سوپر جاذب بهداشتی توضیح خواهیم داد.

سوپر جاذب بهداشتی و مصارف آن

تولید کنندگان پوشک بچه و پوشک بزرگسال بزرگترین طرفداران پودر های جاذب بهداشتی هستند. به طوری که بیش از ۸۰ درصد سوپر جاذب تولیدی در این صنعت استفاده می شوند. پوشک هایی که در ساخت آن ها از سوپر جاذب استفاده شده برای مدت طولانی تری بدن را خشک نگه می دارند و از ایجاد حساسیت، عفونت والتهاب بدن جلوگیری می کنند.

سوپر جاذب بهداشتیالیاف داخلی پوشک که همان الیاف جاذب آب هستند الیافی سلولزی و از جنس خمیر کاغذ هستند. درصورت استفاده از پودر های جاذب به عنوان جاذب آب پوشک، می توان به طور قابل توجهی در مصرف الیاف سلولزی صرفه جویی کرد.

نکته : در پوشک های بچه امروزی چیزی بین ۱۰ تا ۲۵ گرم سوپر جاذب وجود دارد.

یکی دیگر از مصرف کنندگان اصلی پودر های جاذب، صنایع تولید محصولات بهداشتی بانوان (به ویژه نوار بهداشتی) هستند. به کمک سوپرجاذب ها میتوان محصولاتی با وزن و حجم کمتر و کارایی مناسب تولید کرد.

گارانتی پلاستیک فروشنده با کیفیت ترین نوع سوپر جاذب بهداشتی

گارانتی پلاستیک یکی از کارخانه های بازیافت مواد پلاستیکی امروزی است که از سال 97 شروع به کار کرده و همیشه در حال اطلاع رسانی از طریق سایت و اینستاگرام خود در مورد خطرات زیاده روی در استفاده از مواد پلاستیکی است.

قیمت سوپر جاذب

همچنین برای اطلاع از تعرفه های خرید و فروش سوپر جاذب بهداشتی می توانید از طریق شماره های زیر با کارشناسان تیم گارانتی پلاستیک در ارتباط باشید.

4253 851 991 98+

‎+98 26 4538 3093

‎+98 26 4538 3087

آدرس تلگرام گارانتی پلاستیک

پست های مرتبط

دیدگاه خود بنویسید