اخبار پلاستیک ضایعات پلاستیک گارانتی پلاستیک

اخطاریه محیط زیستی در بخش کهریزک

اخطاریه محیط زیستی در کهریزک

فروش ویژه گرانول پلاستیک

رییس اداره محیط زیست شهرستان ری گفت: ۵۰ واحد غیرمجاز جمع آوری و بازیافت پسماندهای پلاستیکی در بخش کهریزک این شهرستان اخطاریه محیط زیستی دریافت کردند.

به گزارش ایانا در استان تهران، زهره عبادتی اظهار داشت: این واحدهای غیر مجاز با جمع آوری مقادیر زیادی از زباله‌های مختلف از جمله ضایعات پلاستیک، فلزات مختلف، کاغذ و مقوا باعث آلودگی آب و خاک منطقه شده بودند.
وی با بیان اینکه حکم جمع آوری واحدهای غیرمجاز جمع آوری و تفکیک ضایعات پلاستیک کهریزک از سوی دستگاه قضایی صادر شده است، عنوان کرد: صاحبان این مراکز غیر مجاز تفکیک زباله از زمان صدور اخطاریه زیست محیطی یک هفته فرصت برای ساماندهی و جمع آوری دارند، در صورت رعایت نکردن قانون به زودی این مراکز جمع آوری خواهند شد.

رییس اداره محیط زیست شهرستان ری اضافه کرد: برای محدود کردن فعالیت های واحدهای غیرمجاز تفکیک زباله کهریزک در گام اول با همکاری بخشداری انشعابات آب، برق و گاز این واحدها قطع شده است.

عبادتی اصلی ترین دلیل تجمیع واحدهای غیرمجاز جمع آوری و تفکیک ضایعات پلاستیک در کهریزک وجود مجتمع پردازش آراد کوه عنوان کرد و گفت: مسئولان این مجتمع باید برنامه های عملیاتی برای ساماندهی واحدهای جمع آوری پسماند در داخل آراد کوه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اداره محیط زیست شهرستان ری درخصوص ضایعات پلاستیک دو هدف اصلی را دنبال می کند؛ اول اینکه تمامی واحدهای جمع آوری و پردازش این پسماندها از سطح شهرهای و روستاهای ری جمع آوری شود و دوم اینکه تمامی پسماندهای با همکاری مسئولان مجتمع آراد کوه در داخل آن جمع آوری و بازیافت شود.

آدرس تلگرام گارانتی پلاستیک

پست های مرتبط

دیدگاه خود بنویسید