اخبار پلاستیک ضایعات پلاستیک گارانتی پلاستیک

آتش در کارگاه فرآوری ضایعات پلاستیکی مشهد مهار شد

آتش در کارگاه فرآوری ضایعات پلاستیکی مشهد مهار شد

فروش ویژه گرانول پلاستیک

مدیر منطقه ششم آتش‌نشانی شهر مشهد از تلاش بیش از ۳۰ آتش‌نشان ۶ ایستگاه برای مهار آتش‌سوزی مهیب کارگاه فرآوری ضایعات پلاستیکی در شمال شرق این شهر خبر داد.

آتش در کارگاه فرآوری ضایعات پلاستیکی مشهد مهار شد
آتش در کارگاه فرآوری ضایعات پلاستیکی مشهد مهار شد

آتش در کارگاه فرآوری ضایعات پلاستیکی مشهد، به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد سوم مرتضی باقری افزود: امروز جمعه در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده آتش و دود از درون یک سوله در شمال شرق شهر مشهد،ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۱۸،۴۲،۸،۶،۳۸،۲ را به همراه ۱۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین اطفای حریق و همچنین خودرو توربوفن محل حادثه در انتهای بولوار پنج‌تن اعزام کرد.

مدیر منطقه ششم آتش‌نشانی شهر مشهد افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد ،حریق در داخل سوله‌ای با کاربری ،فرآوری ضایعات پلاستیک به وسعت ۶۰۰ مترمربع به وقوع پیوسته و حریق در حال سرایت به سایر قسمت‌ها این سوله بود که به‌سرعت آتش‌نشانان از چندین جهت ضمن محاصره آتش، این حریق را پس از دقایقی عملیات ،مهار و ضمن کاوشی چندساعته و انجام عملیات لکه‌گیری این آتش‌سوزی را به‌صورت کامل اطفاء کردند.

وی ادامه داد: سرعت عمل آتش‌نشانان باعث جلوگیری از سرایت آتش‌سوزی به چندین کارگاه و انبار نگهداری مواد قابل اشتعال در مجاورت این مکان جلوگیری به عمل آمد که اگر این اتفاق میسر نمی‌شد خسارات جبران‌ناپذیر رقم می‌خورد.

باقری یادآور شد: متأسفانه این مجموعه بزرگ فاقد هرگونه سیستم اعلام و اطفاء حریق و همچنین بیمه‌نامه آتش‌سوزی بوده و علت دقیق این حریق توسط کارشناسان آتش‌نشانی مشهد در دست بررسی است.

آدرس تلگرام گارانتی پلاستیک

پست های مرتبط

دیدگاه خود بنویسید