ضایعات پلاستیک قیمت ضایعات پلاستیک گارانتی پلاستیک وبلاگ گارانتی پلاستیک

خریدار ضایعات پلاستیک در مشهد

خریدار ضایعات پلاستیک در مشهد

فروش ویژه گرانول پلاستیک

خریدار ضایعات پلاستیک در مشهد

هنگامی که انواع مختلف پلاستیک با هم ذوب می‌شوند (مانند آب و روغن) تمایل به جداسازی فازهای خود را دارند.

مرزهای فاز باعث ایجاد ضعف ساختاری در مواد حاصل شده می‌شود. پلاستیک به صورت گسترده تولید می‌شود ورفتاری مانند پلی پروپیلن و پلی اتیلن دارد که این رفتار بازیافت را محدود می‌کند.

استفاده از بلوک‌هایی به عنوان «بخیه‌های مولکولی» یا «شار جوش ماکرو مولکولی» برای غلبه بر مشکلات مربوط به جداسازی فاز در طی بازیافت به کار گرفته می‌شود.

 

شناسایی انواع ضایعات پلاستیکی

انواع ضایعات پلاستیکی دارای اعداد و علائم اختصاری مختلفی هستند که در ته ظروف پلاستیکی حک شده است. با شناخت این علائم اختصاری میتوانید انواع پلاستیک ها را از هم شناسایی کرده و جداسازی کنید. پلاستیک های بازیافتی دارای یک علامت مشهور و شناخته شده هستند که در واقع شامل سه فلش است که یک مثلث را تشکیل داده اند و در وسط این مثلث نیز حروف، اعداد و یا مجموعی از این دو حک شده است که مشخص کننده نوع پلاستیک مورد نظر است. در ادامه این مطلب با هر کدام از این علائم اختصاری و معانی آن آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید.

پلاستیک های HDPE

این دسته از پلاستیک ها بی خطر بوده و به عنوان پلاستیک های پلی اتیلن متراکم نیز شناخته می شوند. این نوع پلاستیک ها رنگ کدری داشته و به عنوان ظرف شوینده های مختلف مانند مایع ظرفشویی و دستشویی به کار می روند. این پلاستیک ها نیز برای بازیافت راهی کارخانه ها بازیافت زباله می شوند.

پلاستیک های PVC

این نوع پلاستیک ها که بازیافت آنها به سختی صورت می گیرد بسیار پر کاربرد بوده و در ساخت لوله های پلاستیکی فاضلاب، بطری های روغن مایع و پلاستیک های پوششی روی ظرف غذا به کار می روند. برخی از ظرروف نیز از این جنس پلاستیک ها هستند که به هیچ وجه نباید داغ شوند زیرا مواد شیمایی آنها وارد غذا شده و در دراز مدت آسیب های جدی به سلامت افراد می رساند. توصیه می کنیم از این نوع ظروف در آشپزخانه خود استفاده نکنید و یا حتی الامکان آنها را نزدیک حرارت نگذارید.

پلاستیک های PC

از این پلاستیک ها برای ساخت ظروف غذا استفاده می شود و مانند ظروف پلاستیکی پلی استایرن در مجاورت حرارت مواد سمی تولید میکنند. این پلاستیک ها که از بازیافت کیس کامپیوتر و ipod ساخته شده اند نیز غیر قابل بازیافت می باشد.

پلاستیک های PP

این پلاستیک ها (پلی پروپیلن) بی خطر بوده و قابل بازیافت هستند و در ساخت ظروف پلاستیکی با دهانه گشاد مانند ظروف ماست، نی نوشابه و … کابرد دارند.

 

پلاستیک های PS

یکی از انواع ضایعات پلاستیکی که نام اصلی شان پلی استایرن است ماده اصلی در ساخت ظروف یکبار مصرف بوده و متاسفانه غیر قابل بازیافت هستند. این نوع پلاستیک ها ننیز در مجاورت حرارت، مواد شیمیایی آزاد میکنند که میتواند وارد غذا شده و به سلامت ما آسیب بزند. به طور کلی توصیه میکنیم حتی الامکان از این ظروف استفاده نکنید و در صورت اجبار نیز از گرم شدن آنها جلوگیری کنید.

پلاستیک های LDPE

این پلاستیک ها (پلی اتیملن با تراکم کم) ماده اصلی سازنده پلاستیک های نایلون خرید هستند که از انواع بی خطر پلاستیک می باشند اما امکان بازیافت آنها وجود ندارد.

خریدار ضایعات پلاستیک در مشهد
خریدار ضایعات پلاستیک در مشهد

خریدار ضایعات پلاستیک در مشهد

تیم گارانتی پلاستیک ضایعات پلاستیک شما را با قیمت های مناسب خریداری میکند. فقط کافیست با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

برای مشاهده ی لیست قیمت ضایعات پلاستیک و گرانول پلاستیک روی هر کدام کلیک کنید.

آدرس تلگرام گارانتی پلاستیک

پست های مرتبط

دیدگاه خود بنویسید